Trattamentu frazziunariu Laser Co2 vs. Resurfacing Laser Erbium Fraccionatu

Trattamentu frazziunariu Laser Co2 vs. Resurfacing Laser Erbium Fraccionatu

Frazziunale CO2 Resurfacing Laser
Cumu funziona: I dispositivi frazionarii di resurfacing laser di diossidu di carbonu (CO2) utilizanu a luce infrarossa trasmessa per mezu di un tubu pienu di diossidu di carbonu per creà ferite microtermiche in u tessutu miratu. Cum'è a luce hè assorbita da a pelle, u tessutu hè vaporizatu, purtendu à a rimozione di e cellule di a pelle invecchiate è danneggiate da u stratu esterno di a zona trattata. U dannu termicu causatu da u laser cuntratta ancu u collagene esistente, chì rinforza a pelle è aumenta a nova produzzione di collagene à fiancu à un piccu di rinnovu di cellule sane.
Pro è svantaghji: Mentre ùn hè chirurgica, sta modalità di trattamentu hè più invasiva di parechje altre cure di resurfacing di a pelle, chì ponu traduce in risultati più notevuli. Dice questu, u fattu chì sia più invasiva significa ancu chì una sedazione parziale o cumpleta pò esse necessaria per u cunfortu di u paziente è i tempi di trattamentu spessu mediamente da 60 à 90 minuti. A pelle sarà rossa è calda à u toccu, è si prevede almenu una settimana di fermu.
Contraindicazioni: Ci sò parechje contraindicazioni standard, cume infezioni attive in a zona di trattamentu desiderata. Inoltre, i pazienti chì anu adupratu isotretinoina in l'ultimi sei mesi devianu aspettà per esse trattati. U resurfacing laser CO2 ùn hè ancu micca cunsigliatu per i tipi di pelle più scuri.
Resurfacing Laser Erbium Fraccionatu
Cumu funziona: Erbium, o YAG, i laser utilizanu a luce infrarossa per furnisce l'energia termale prufonda sottu a superficia di a pelle. U risurfazziunamentu fraccionariu di u laser erbiu crea picculi patch microtermichi (feriti) in u dermis, u stratu mediu di a pelle, danneghjendu u collagenu è e cellule di a pelle invechjata è pruvucendu a produzzione di novu collagene è un rinnovu cellulare sanu. In altre parolle, sta modalità di trattamentu esegue una sorta di vaporizazione tissutale cuntrullata per trattà è guarì a pelle danneggiata per un miglioramentu di a struttura di a pelle, di u tonu è di l'elasticità.
Pro è svantaghji: I trattamenti frazziunali à u laser erbium sò più adatti à i pazienti anziani, postu chì, paragunatu à u microneedling, dirigenu u tessutu chì hè più prufondu sottu à a superficia per un impulsu miglioratu in a produzzione di collagene. Tuttavia, ùn ci hè micca una guida ferma per determinà quale pò esse troppu ghjovanu per questi trattamenti particulari. Stu trattamentu richiede ancu tempi di fermu significativi cù rossi duranti parechji ghjorni. I trattamenti laser à frazzioni Erbium ùn sò micca ideali per i toni di a pelle più scuri per via di un altu risicu di decolorazione.
Contraindicazioni: Perchè i laser riscaldanu a pelle, ci sò più effetti collaterali da cunsiderà, cumprese e preoccupazioni riguardanti l'iperpigmentazione postinflamatoria, accantu à un tempu di fermu più longu è una cura post-trattamentu.


Tempu di posta: Oct-20-2020